Thursday, August 15, 2013

Yazmak karin doyuruyor

  Yazmak para kazandiran bir sey midir bilmem. Ancak karin doyurdugu kesin. Yamak guzel bi ugras ve yemek yemekten daha az kalorili. gerci havuc yemeye basladim. Burda kucuk havuclar var, "baby carrot" diye satiyolar. onlardan aldim acikinca yiyorum gecistiriyo. Zira bayaga bi kilo almistim onlari vermem lazim. Gerci bugun beles yemek varmis yine, somururdum orayi ama neyse kilo vermek lazim. Dun basket oynamaya basladik. Bir sitespor degil tabi ama top, pota var yani, terliyoz. Ileride guzellesir umarim.

Butun yazilari bugun yazdim aslinda zira bilgisayarimi bugun aldim. Amerika aslinda ucuz degil, o eskidendi. Turkiye kucuk amerika olmus zaten. Sunu fark ettim, eger bir ulkede teror varsa Amerikanin iki yolu var. 1- eger ulke sonradan kendini hizaya sokup guclenebilcekse, teror devam. 2- ege ulke zaten hep etrafa bagimli olacaksa teror bitsin, adamlar kurtaricilarina baglansin.

Simdi politakayi gectim, neden bugun yaziyorum. Cunku yalnizim. Bir insan sirf egelenmek icin kendi benliginden cikmali mi? Anilar icin? Senin yasadigin ama senin olmayan anilar? Parti islerine pek girmiyorum o yuzden ama egeleniyo yine insan. Hem artik sizler varsiniz, siz olmasaniz ben varim zaten ba;kasina ihtiyac da yok, ama okuduysaniz okumaya devam edin. En guzel gunler sizinle olsun.

  opucuk yagmurlari benden tum okurlarima, arzular selale.

No comments:

Post a Comment