Wednesday, August 21, 2013

Arka Arkaya

 Kizlarin agizna kufur yakismiyor, hadi kufrettin azi aslinda herkese azicik yakisabilir. Ki arada bi gercekten cok guzel de yakisan arkadaslarimiz var, kendilerine burda sevgiler. Ama abaza muhabbetti yapmak ayri birsey resmen bir igrenclilk. Erkeklerin kendi arasinda yaptigi muhabbeti kiz sana yapti mi bitiyor gozlerde. Erkek kendiyle dalga gecince guzel, "Abaza Team" erkekler diyince anlamli, kizlar dememeli. Hep yakismiyor hem de o durumu hissetme imkani yok. Kizlar erkek degilsiniz erkek gibi davranmayin konusmayin. Pembe yakisiyor giyin, tokalariniz sacinizda, kupeleriniz kulaginizda olsun.

 Arka arkaya basligi atmamamin neden aslinda her seyin arka arkaya olmasi. Arka arkaya olmayan seyler yok gibi cunku hic bir sey tek degil. Arka arkaya fotoraflar cekeyim dediydim becerebilemiyorumumuyum ki  acabalamaca icerisindeyim.

 Yeni kelimeler olusturma pesindeyim. Hastanelenmek gibi, hastaneye kaldirilcak durumda olan hasta icin. Kelimeler ve dil ustune yeni bir acg acabilrdim aslinda, ama dunya galiba buna hazir degil. TDK genel muduruyle icli disliyim zaten gercegiyle degil ama gonulden benzeriyle.

  Bugun kizdigim olaylar. Cemaate girmeye korkan ooo Fettullah OCUSU yapanlar, kendilerine kar amacli Incil okualarindalar. Bari cemaate karsisin bi ideolojin olsun. Fettullahin bize ocu olarak yansitilmasi da hos degil. Tamam adam din kullaniyor olabilir ama bunu senin ulkende yapana kizip AMerikada yapana desteklersen benim gozumde bitersin arkides.

  Amerika farkli tipler ile dolu, haberiniz olsun.

 Kizlari cok sevmiyorum galiba. Cogu kiz kizligini bilmedigi icin. Kadinligini bilmedigi icin. Kendi degerini bilmedigi icin. Egelenmek o kadar kolay degil be. Size deger verenle iliskiniz olsun, deger verdiginiz insanlarla sapitin. Hayvanlardan farkiniz olsun.

 Buyuk gruplar bana gore degil. 3-4 aileli gruplar tamam ama 8-10 arkadas fazla. Her turlu problemler ic gruplasmalar olur, hos olmaz. Arkadas grubu 4-5 mumkunse 5 kisi olmali. Kizli erkekliyse. Erkekler 7-8 olabilir. Kadin dedigin olay bozuk bi olay, degisik. Bunu psikoloji siniflarindan anlayabiliriz. Bir erkek psikoloji ogrencisinin galaksi rehberi yakinda raflarda.

 Atletle gezmeyin, lutfen. Hijyenik degil, hadi giydin bari killarini kes. Hristiyan alemine sesleniyorum, bizden ogreneceginiz cok sey var.

 Haa bi de yine bir hocayla tanistim, adam 3-4 cumlemden sonra istedigin zaman odama ugra dedi. Seviliyorum galiba. Gerci sevilmek icin sevmek de lazim ama benim sevgi katsayim yuksek. Kizlar icin cok yuksek bi kistasim yoktur mesela aa bu kiz guzeldir diye kolayca derim, ama muhabbette girecegim adami secerim. Bi sozume bakarim, bir de adama bakarim. Ben sozu koyarim anlayan anlar.

No comments:

Post a Comment