Thursday, August 15, 2013

Ingilizce klavye icin ozurler hayirli seyirler

   Selamun Aleykum gencler, maalesef ki bu guzel bloga Turkce karakter yazamayan bir Turk olarak basliyorum. Zira buradan aldigim bilgisayarda Turkce harfler yok. Simidiye kadar ne yaptik bir "preoviosly on lost" havasinda bakalim.
  
  Dogdum, buyudum, Izmir SEV ilkogretim ardindan Izmir Amerikan Kolejini bitirdim, Bilkent Psikokolji bolumune girdim, Ankara'da deniz olmasa da yasamaya basladim. Sonra exchange'i kazandim bi donemlik Universty of Oklahoma'ya geldim.

 11 agustos 19:47den beri Amerikada yalnizim. Yalnizim dedigim ailem yanimda degil, sevgilim yanimda degil. Sevgilim demisken Bilkentte 1. sinifin sonlarina dogru bir kizi cok sevdim 2.sinif 1.donem sonu gibi o da beni sevdi. E o sevene kadar ben Amerika diye bi secenek varmis diye dusunup basvuru yapmistim. Biraz erken davranaydi su an buyuk ihtimalle burada olmazdim. Neyse sonuc olarak burdayim.

 11 agustos once 6 aya yakin bi surec gecirdim, emin olmamalarla gecen. Kolay degildi karar vermek. Ben gittigim restorandaki yemek secenegimi bile degistirmem, inanilmaz murlu bir hayatta degisik bir hayata geciyordum ama oyle, boyle geldik Chigago'ya. 'Chicagi mu?' demeyin annemle birlikte geldim Amerikaya, o yolu tek basina yapmak kolay degil. Annemle Chicago'da 1 hafta gecirdik, iyi oldu amerikaya alistim rahat oldu. 

 11 agustos gecesi Oklahomaya indim. Razim ve Ozcan isimli iki iyi arkadas bana yardimci oldular beni evlerine misafir ettiler guzelce yolculugu bitirdim. Artik rahattim...



No comments:

Post a Comment