Saturday, August 17, 2013

Ulan Dallamalar

  Dallama sozu guzeldir, severim. Kufur gibi olsa da degildir. Oda arkadaslarima gonderiyorum bu sozu. Herifleri zira bugun gormedim. Kusura bakmayin ama bu amkoduklarim bensiz eve alisveris yapmislar, ortak aldigimiz sudan da 3 hakkim gitmis. Madem ortakti neden saymadin, madem eve alisveris yapiyon bana niye sormuyon! Para istesinler gostericem ebelerini. Sinirliyim bugun onlara. Evden cikiyonuz, insan bi gidiyoruz der lan. Bayilip kalsak fark etmicek amciklar. Ingilizce konussan anlamazlar, hadi diliniz yok insanliginiz da mi yok. 40 tane bira icmisiniz bi cop atin lan. Azcik adam olmak zor mu amk. Bi lavabo bulasikla dolu durur mu lan. Yika durula, yerlestir lan got! Kizginim su an, her ne kadar eve beles mal girdi benim icin ama kizdim ibnelere, bidon almislar. Kolombiyali alalim mi diye sorduydu, istiyosan al dedim, ama hele bi para istesin sikerim. Evet gencler tutumlulukta ileri gidip bir cimri olabilitem oldugu dogrudur. Biz de bonkorluk adam olana. Su an kizginim hele bi de para istesinler ne kizicam.

  Neyse sevgili sevgililer bu kufurlu giristen sonra biraz yavaslayalim, hafif bi muzik acalim mesela arkaya. Koyun Bulent Ortacgili, Fikret Kizilok'u rahatlayin.        Rahatladik mi? Tamam o zaman, bugun ne yaptik. Bugun guzel konusmalar yasandi ozel ve ailevi yasantimda. Iyi oldu hersey rayinda. Oglen 3 gibi, ki direk 3 te diyenler olur Pizza partisi adinda, Pizza sifati almamasi gereken bir parti vardi. Koskocaman yurda parti yapmislar, 4 tane buyuk pizza var. Bu amerikalilar cok saf. Canim benim geliyo 1 dilim aliyo gidiyo. 4 pizza vardi 1\8ini ben yedim zaten. Yine karnmiz doydu yani. Sonra okulun icinde biseyler vardi biseylerle biseylere gidip biseyler yaptik.

 Sonra Union diye bi yer var siz Turkiyedekiler ne olarak adlandirirsiniz bilmem. Orda bi kumar havali bi dalga vardi. 21 oynadik, yardim masayi ama sonra aciktigim icin kalkmam gerekti; bastim 375i kalktim. Galiba su siralar amerikadaki en onemli seyim yemek. Temel ihtiyaclar onemli. Moslov'u hatirlayalim.

  Sonra bi markete gittik buyuk market orada kalabalikti falan oyle seyler. Ama bu kadar gereksiz muhabbetten sonra ne oldu. YOLDA KIZLAR BANA LAF ATTI! Daha once olmayan bi olaydi bi ego patlamasi yasadim yani. Ki zaten egosu tavanda bi insanimdir yerine gore. Egom Samanyolu sinirlari zorluyordu bugun.

  Bugun bi de sey oldu. Boyle bisey hissettim icimde. Bi hassiktirlik oldu. bilemedim. Ama sonra Razim'in eve gittim bi baktim MANGAL ve TURKLER muhabbet efsaneydi' o hassiktir kayboldu yerine guzel seyler geldi. Ben Turk adamamim haci ya. Kucuk Amerkidaki Kucuk Turk olmusum. Turkiye zaten olmus kucuk amerika, oyle heyecan yasamayin yani. Haa yasamaya gelirsiniz bilemem. Karinla' cocugunla gelinebilir yani. Tabi musluk taktirmak sart.
                                                                                    Ne demis Adnan Sinlak: "Vuracak!'

No comments:

Post a Comment