Monday, August 19, 2013

Guzel bi baslik dusunmustum aslinda, yani galiba

 Unutmak kolay, cok sey yasiiyorsan. Nehir akiyor ama onemli olan nehirin etrafindan aktigi taslardan olabilmek. Nehir asindirsa da orda kalabilmeyi bilmek. Bazen asinip gitmis taslarin da hala yeri varmis gibi dusunuruz halbuki hatta onlar tas bile degillerdir. Bir nehiri nehir yapan su anidir. Firat hala Firat oldugu icin Firat, yoksa Buyuk Kanyonu yapan nehir de buyuktu ama yok, gerci kanyonu var ama sonradan iz birakmis yani. Taslar da  nehirsiz anlamsiz. Akan nehirlerde tas olabilmek onmeli. Bazen guzel mi yaziyorum diye dusunuyorum sora diyorum ki kendim ulan gerizekali tabi ki guzel yaziyosun. Kitaplamak lazim bunlari galiba. Evet kitaplamak bence guzel bi fiil, eylem. Siz anladiktan sonra bir kelimenin neceden geldiginin ne farki vardir. Allah'a ulasan her din ne kadar farklidir. Icinizi isitan yemekler, kulaginizin pasini silen muzikler. Anlam degil midir onemli olan. Ama ask gibi seyler vardir tek kiside bulabilceginiz onun TEK ismi olabilir. Yoksa anlasilmaktir onemli olan. Kelimeler ayni olsa da anlamlar farklidir baen, Anne gibi. Anlam onemlidir. Hatta bazen bazi anlamlar vardir ismi yoktur. Bana radyo programi lazim.

 Para onemli sey, para guc. Allahtan hic parasiz olmadim su gune kadar. Ama kendin kazanmak ayri guzel tabi, sirf kendine degil yardim da edebilmek lazim. Bugun iyiydi beklemedigim bi hareket geldi bi arkadasimdan, artik arkadasim yani en azindan. 1 hafta da taniyamamisim 8. gun tanitti. Genelde tanirim gibi olur da olmayadabiliyor. Cok kisiyle bir anda tanisinca.

 Bugun derslere girdim. Iyidi, guzel olucak gibi.

 Hayat guzel sey, yasayin. Yasayamayanlar var onlar icin yasayin. Bu hayatta sirf kendiniz icin yasamiyorsunuz fark edin. Fark etmek guzel sey. Olgunlasmayin tavsiye etmem. Kizlar olgun erkek sever ama tavsiyem sakal birakin, olgun ayagina yatin. Ha pisman olur musunuz binde bir zira dunyada erkeklerin istedigi belirli 3 sey var. Binde bir erken olgunlasan ve tek gercegi ogrenebilcek gorebilcekler de cikar. Buyuk ihtimalle onlardan degilsiniz. Takmayin size yasam daha guzel.

 Cahillik hayati kolaylastirir. Yildizlara bos bos bakmak, samanyolunun ileredi baska bir galaksiyle carpisacagini bilmekten daha guzeldir. Belki de carpmaz bu belki de bir varsayim olabilir. ARASTIRMAYIN

No comments:

Post a Comment