Tuesday, August 20, 2013

Kufrediyorsun diyorlar

  Kufrediyorum evet, ama insan ozluyor. Boome Sooner duye tezahurat mi olur gencler? Hakeme kizmadiktan, bi hassiktir cekmeden yasanir mi. Burda bu yok. Kufur hayatin bir parcasi. Herkes icin degil ama en azindan benim icin. Anlam her zaman onemli. Ben size bir bir kufure benzer soylerim, mutluluktan ucarsiniz, bir seni seviyorum derim, yerin dibine gecersin. Anlam onenmli. Kelimelere degil anlamina bakalim. Ki bazen gercekten kizarim kufur de ederim yani. Gote got denir' baska soze gerek yok. Haa ben abartmiyomuyum abartiyorum o ayri. Kelimelere yeni alisiyoruz, maaruz gorun.

 Bugun ne yaptik. Sabah inatli bir sabahti, guzel bir manzarayla karsilikli bakistik. Sonra Judo dersine gitiim. Degisikti ama pek bana gore degil gibiydi, biraktim zaten. Sonra odada takildim. Baska derse gittip Grup Psikolojisi dersiydi. Standart olarak yine 25 kiz 5 erkek vardi bilkente gore oran 2 kati ama erkek yine az. Gruplara bolunduk. Grubumdaki bi kiz beni yurduma kadar birakti, hatta bir dersimiz daha ortakmis, yarin gotureyim istersen dedi. Yok bacim haftaya olur dedim. Ilk haftadan yuk olmayalim. Sonra bi yemek falan ismarlarim artik. Butun donem goturur belki ayip olmasin, galiba ilk amerikali arkadasim oldu denebilir. Ismimi soyleyemiyodur buyuk ihtimalle gerci kimse soyleyemiyo. Adamlarda "I' yok ki yazarken yazamadigimi fark ettigim icin buyuk yazdim i yi, anladiniz siz hangi harf oldugunu. Harfin ingilizcesi neydi geldigimden beri hatirlayamadim. Internetten kelime bakma aliskanligimda yok. Derste herkes not aliyodu, slaytlar vardi ama aliyolardi yani. Bi farkli geldi sonra aklima kendi sinifim geldi, bizimkiler de aliyolar not. NEDEN ANLAYAMIYORUM o ayri ama kiz bu nesi anlasiliyo ki zaten.

  Bugun IDmi kaybettim Allah essegimi kaybettirdi ve buldurdu, umarim guzel bir ders almisimdir. Kilo vericem insallah. Spora gidip yuruyorum, cok yemiyorum umarim kilo veririm. Sakallarim ve saclarim da uzadi, uzamaya devam etsinler heyecanla bekliyorum.

 Komik seyler yazmak istiyorum aslinda. Ama komik seyler yasamiyorum, ya da icinde olunce fark etmiyorumdu. Komedi filmlerindekiler gulmez, seyirci guler. Insan hayatin guzelligini yasarken anlayamiyor galiba. Umarim yasarken goremedigim guzellikler, elimdeki guzellikleri kaybettirmez.

No comments:

Post a Comment