Monday, August 26, 2013

Batarken gunes ardindan tepelerin

  Eskiden kullandigimiz sozleri artik kullanmiyorsak, buyuyor muyuz?
  Aldatilmak en cok koyan sey aslinda insana, guvenin sarsilmasi. Ama aslinda ne kadar erken aldatilirsan o kadar iyi degil mi?
 Amerikalilar cok degisik, bir birbirlene laf sokuyolar bide buna guluyolar ay canim ne guzel dedin diyolar, bana biri oyle laf sokucak, ben laftan... Bide kirolar yani, burda 3-5 adami koy Cesmeye hangi apaci kabilesindensin sorusunu yoneltirsin yani. Fazla kuralcilar, ama iclerinde insan yok. Nerde benim kosan cocugu bekleyen soforum.
 Cekirdek citlemeyi ozluyorum, burdakilerde ayni tat yok. Bi de acikiyorum arada, su an acim mesela ama yarin yerim artik. Ama kilo veriyorum heralde, insanlara guzel gozukmek lazim. Sismanlamayin, sismanlari sevmem.
 ...Veda vakti geldi Teletabilerin.

No comments:

Post a Comment