Tuesday, August 27, 2013

Dam ustunde un eler

  Bugun hocamla konustum hangisi oldugunun pek bi onemi yok. Adam konustu etti ama bekledigim performansi alamadim. Sasirdi mi yoksa dediklerimi, sorduklarimi sacma mi buldu anlamdim. Konustuk ama bi garipti. Kizar gibi de oldu arada sesi yukseldi gibi anlamadim neyse degisikti.
  Sonra kampanya varmis pizza aldim, ucuzdu yedim 1ini digerini yarina baktim. GALIBA KILO VERIYORUMMM. Veririm yani umarim, hos olur. Herkesin baskalarina sorumluluklari var, insanlara guzel gorunmeye calisin. Yani guzel olmasa da olur ama kotu olmayin. Insanar gobeginizi degil icinizi gorsunler.
  Herkeste bir darlanma basliyor gibi, e uzaklasmak kolay degil. O arkadaslara gulsunu gorunce bir anda sizi mutluluktan ucarabilcek birini bulmalarini tavsiye ederim. Hayat size gulen birini, veya sizinle gulen birini bulunca ayri bir guzel oluyor. Bulmasi kolay olmuyor, bulmasi kolay olsa da elde etmesi kolay olmuyor. Bulamayan arkadaslar icin de Oskar odullu bir tavsiyem var:http://9gag.com/gag/adNqOWV . Hayat bu kadar basit aslinda. Ne kadar derdin tasan olsun, 2 meme gorunce "Aha MEME" olup bir anda moralini yukseltebiliyosun. Ayni seyi bayanlar icin soyleyemem tabi, onlar heyecan ariyorlar. Heycan onemli tabi, ben pek sevmem ama dunyanin %50si severken saygi duymaya calisirim.
  Birisi ne zaman Amerikayi ovse guluyorum, cunku DEGIL. BAKIN GENCLER exchange yapacaksaniz Erasmus degil Amerikaya gelin her turlu kefilim, Avrupayi elbet gorursunuz, zaten yarisi Turk neredeyse. Amerikaya gelin yani exchange'e ama bilin ki bi bok yok. O filmlerdekiler film yani. Ha tabi guzel, tabi farkli ama Turkiye'de gayet guzel yani. Bizim ulkemizin basinda bir adam olsa. Isim vermiyorum sadece bir adam. O ulke dunyanin en iyi yeri olur. Gercek bi musluman gecse ulkenin basina, gercekten o ulke en iyisi olur.


                                                                      Haydi iyi memeler

No comments:

Post a Comment