Thursday, August 15, 2013

ilk gun, baslarda gun gun olur da her gun olmaz bu yazilar

  Aslinda hayalim her gun yazmakti, zira kafamda sikilicagimi dusunuyordum ( hayir gencler amerikaya geldik diye farkli seyler denemiyorum, luzumsuz espriri yapmayain, ingilizce klavyeyi BASLIGA yazdim amk). Ilk geldigimde bu bayaga rahatsiz etti aslinda. Ben ama koyamicagim yerin amk diye. Zira bilenler bilir agzima kufur yakisir, ama anlayan olmayinca ne anlami var ki. O zevki yanindaki de alicak, sen lafi ettin mi onlar da rahatlicak. neyse gelelim ilk gune.

  Erkendenden kalktim Razim ile birlikte ID alincak yere gittik o beni birakti isine gitti. Azcik yalniz olmama durumu yalnizliga donmustu. ID'yi ilk alan ben oldum zaten yurda ilk gelen de. sonra oda arkadaslarimla tanistim. Portekizli, Alman ve Kolombiyali. Degisik bir 4lu olduk.

  Sonra Alisveris icin bir yere gidiyorduk ki o Turkce sozcukler kulagima geldi. TURK VARDIIIII! Hep yalniz zannediyordum kendimi ama 1 degil 2 degil tamm 11 turk varmis benden baska. Ilk gunlerde 4-5'i ile gelen zamanlarda hepsiyle tanisma serefine eristim. Hepsi Bogazicinden. Artik yalniz degil gibiydim.

No comments:

Post a Comment