Sunday, August 25, 2013

Acik soz gozunuzde morluk yaratabilir

  Acik soz iyidir, acik sozlu olun, yalan soylemeyin. Bunu her zaman yapin tabi boyunuz 2 metre ve 100 kilo civarindaysaniz, yok sozler gozunuzde morluk etkisi yaratabilir.
  3 gundur cesitli gereksiz gerekli oyle boyle soyle this that amca teyze yenge sebeplerden yazabilmemamadim. Yenge degisik bir soz. Ben severim aslinda soylemeyi, bi de yengen vardir o ayridir. Bi de eben vardir o cok cok ayridir. Gelelim hikayemizin 89. bolumune.
  Notlarima baktigimda goruyorum ki. Yumurta, ekmek, sut ve su. Yani alisverise gitmem lazim. burda alisveris zor, CUNKU ARABAM YOK ve amerikada arabasiz HICSINIZ. Arabarika koysalar isimlerini daha dogru olurmus. Senelerden 3 gun once OKC'ye indim. Bombos bi sehirdi. Sehir kucuk lan. Insan yok. Turklere amerika ters haciii. Leyla ile Mecnunu be yokken kaldirma girisimlerine giriyormussunuz mumkunse mubarek pazar gununde agzimi bozdurmayin.
  Bazi sozler var hazir hissetmedigim bana soylenince bi degisik hissediyorum, onlara aynisini soyleyemiyorum cunku, zor olsa gerek. Sevgilimi anlayabiliyorum galibal, karsindaki seni seviyorum derken diyememek, tabi ki yani birinde konu ben oldugum icin bu kadar zor olmamali yani BEN YANI, sevigli kavrami seilmeliyim yani neyse. Adamlar hatta bayanlar bazen bazi seyler soyluyor karsiligini veremiyorsun, ne ki bu hissettigim.
  Tarihte olaylar tekerrurden ibaret, arkadas iliskileri de oyle, en azindan arkadasmiscasina olan iliskilerde oyle. KIZ VE ERKEKTEN YAKIN ARKADAS OLMAZ. 10 kisiden grup olmaz cok fazla farkli dusunce ver, elebet kavga cikar, dunyada cirkef bol. Kilar cok cirkef. Yani genelde.
  Bir Anda guzel sarki dinleyin ama eskisini dinleyin gitarliyi, him himliyi degil. Bir insan dunyaya esini bulmaya mi gelir yoksa dunyadayken bi bakarsin esini bulmussundur mu. 2 parcali bir puzzle ne kadar zevklidir?
 
 

No comments:

Post a Comment