Sunday, August 18, 2013

Uuuuu you make me live

  Iyi geceler, nasilsinizlar. Ben de iyiyim. E iyiden baska ne deniyor ki zaten baska bu soruya diye gereksiz Eralp Erol felsefeleri yapmayaraktan gunume giriyorum. Allah insanin aklini kotuye calistirmasin. simdi oncelikle notlarima baktigimda neden yazdigimi hatirlayamadigimi fark ediyorum(evet not aliyorum, ama telefona). Yani bir gun icinde halden hale girip farkli dusunce hallerinde bulunabiliyorum. Kadin gibi oldum galiba biraz.

 Bu sabah ozcanlar beni aldi, evet yine onlar aldi. Havaalanindan alanlar. Ayakkabi bakmaya gittik. KRAMPON ALDIIM! Hayatimda ilk defa krampon aldim. Hos bir deneyim. Sonra baska ayakkabi baktim ama ayagima gore bulamadim. HANI AMERIKADA AYAKKABILAR BUYUKTU?! Bi uzuldum icimden cunku hic bir sey getirmedim ve Amerika ne ucuz ne de her sey rahatca bulunuyo. Ha belki bulunuyordur da araban varsa.

                                                                Bazen bazi insanlara seni bi si.erim diyesim geliyo, fazla                                                                                       kizdiriyo gotelekler. Kufretmeyi cok ozledim. Insanlar anlamadiktan sonra bir anlami olmuyo. Oda arkadaslarimdan hala gerizekali stimuliler almaya devam ediyorum. Kardesim sen Portekizlisin Fuck ne lan, bi koy bi bisey yap Fuck ne! Kahretsin dostum amerika hayati hic dusundugum gibi degil.

Insanlar partilere gidiyo ulan biseyler yaptiginizi gorelim hadi eve getirmediniz bi hikayenizi duyalim, burasi Amerika gencler, SABAHLAR OLMASIN.

Benim sabahlar olmasinim daha cok yemek ustunedir gerci. Iyi yemekleri severim, buyuk ihtimalle kalbim dolu midem bos oldugu icindir. Hayir yemekte yemiyonuz bari...

 Alisveristen dondum sonra baskete gittim dizim acidi biraz' icime kotu hisler dolustu. Bi hassiktir amk oldum. Kafamda deli sorular var gereksiz. Neyse sonra banyoya falan girdim. Arada giriyorum yani, tuvalete falan da giriyorum buraya yazmiyorum diye dogal ihtiyaclarimdan sadece yemegi karsiladigimi sanmayin.

 Bir iki deyinmek istedigim konu var. 1- BASKET BILMIYORSANIZ OYNAMAYIN cunku sadece zarar saglarsiniz. Futbol gibi degil bu futbolu oynamak kolay, iyi oynamak zordur. Basketi oynamak zor, iyi oynamak emek ister. 2- Cekikleri pek sevmiyorum galiba cok farkli geliyolar bi degisikler. 3- Ben galiba Bodrum yasantimda yabanciya doymusum tanisasim gelmiyo.

  Biraz once biseyde haksiz oldugumu fark etttim ama o kadar gerizekaliydiniz ki bunu kabul edesim gelmedi, sayin turkcesi yayik bagyan. Turkceyi yaymayin, hos olmuyor zira. Yani dilbilgisini yayin da yaya yaya konusmayin. Yani yolda yururken konusun tabi de, kelimeleri uzatmayin. Evet daha fazla bu muhabbet uzamiyor galiba.

 Muzik guzel sey, Spotify'i herkese tavsiye ederim, ama maalesef ki Turkiyede yok.

 Hayat sinavlarla dolu, kimi sinavlar egelenceli bu exchange'de oyle gibi biraz. Mesele elinizi sikiyorum diyemiyosun, cunku kafanin nerde oldugu belli. Bunlariu azaltmak icin de bi sinav. Yani hersey sex degil de, her sey temel. Her sey kolay. Sex cok gerekli degil de sevismek onemli, karsilikli olunmasi iyi bisey. Bazen cok mu salagim diye dusunuyorum, beni seven olduktan sonra kendimi salak bulmusum ne yazar.

                                                                                                Sevilin, sevin tabi de sevilmeyi de yasayin

                             

No comments:

Post a Comment