Saturday, August 17, 2013

Eski yalnizlardan kim kaldi

  Bu dunyada kotuye hazirliycan haci kendini, kotuye. Beklenti yukseldimi siciyosun zaten. Beklenti azsa hayat kolay. Ben buraya yalniz olucam diye geldim, bi baktim degilmisim. Ohhh ne guel oldu. Iste bu yuzden bugun gini yalniz kaldigimda koymuyor, cunku ben zaten hazirlikliydim.

  Sabah kalktim ailevi konusmalar yaptim, uzun bir sure kiz arkadasimla Skype yaptim. Teknoloji deisik varken mi iyi yokken mi bilemiyrum. Olanak olmasa alismak daha mi kolay olurdu ki diye dusunuyor insan. Sonra bizim Turklere baktim yoktular. Bi icim sikildi tabi, ulan bensiz nereye gitti bu pezevenkler dedim ama sirin bi pezevenk yani. Neyse megerse hepsinin isi varmis. Sonra beles mallar dagitilcak diye yola ciktim.

 Kolombiyali ile gittim iyi oldu onla da bisey yapmis oldum. Sonra Turkleri orda gordum zati, takildik sonra. Nerde beles oraya yerles felsefesi guzel ve sevdigim bir felsefedir. Yemek bedava oldumu SABAHLAR OLMASIN. Ama bekledigim belesler dagitilmadi fiyaskoydu. Sonra aksam havuz partisi var dediler yemekli. Oraya gitcektik cocuklara yurttan, adamlar gec gitcekti ben erkenden gectim gittim. Yemek konu oldu mu beklemeye gerek yok.

 Gittim havuza, sordum: Eskuzmi ver ar the fuds? kiz demezmi bugun yok diye. Icimden kizdim, ama neyse artik bunu da diyet sayalim dedim. Dondum yurda, takildim 3-5. TV izledim iyidi, spora gittim hostu. Sonra uyudum.

 Simdi diyosunuzdur ulan nasi uyudun sen bu yaziyi ne zaman yazdin o zaman icinde baloncuk kalmis telefon cam filmi diye. Dun aksam cok yorgundum yattim zibardim ki size daha ayik kafayla yazi yazabiliyim diye.

 Arzular selale.

No comments:

Post a Comment