Wednesday, September 25, 2013

Yanlis anlama olmasin

BUgun yanlis anlasilabilirligi olan seylerden bahsediyorum..

1- Ben bu blogu birine hitaben yazmiyorum yani konularim ve iceriklerim hakkinda mumkunse elestirmeyelim. hHayatimda a"aaaaaa bunlari o gormesin"ciler var ben herkes ogrensin diye yaziyorum, ismimi vermis miydim hatirlamiyorum, fotorafim ar ama isim yok sanirsam, varsa da onemli degil benimle 1 hafta gecirene kadar beni  tanimanin z sini yapmis olma ihtimali yok. Ben insanlarin beni ayy yanlis anlamasinlarcilardan degilimdir. Taniyn tanir seven sever.

2- Yalnizim diyorum. Bu konudan rahatsiz degilim. Ben buraya gelirken yalnizligi da tatmak istedim. Beni rahatsiz eden konu beni burda yalniz birakanlar olmasi. Burda tabi yalnizim ne kadar yakin olabilir insanlarla. SUclu olanlar beni Turkiyede olup yalniz hissetirenler. Oyle insanlar olacaktir, insanlari daha iyi tanirsiniz, yalnizlik yerine gore guzel. Tek basina hissi olan ama tamamiyle dogru olmayan bir kelime.

3- Etrafta kariya kiza bakiyorum gibi yaziyorum cunku gozune sokuyolar insanin, sevgilisiz kalinca da insan libidosunu bir yere harciyaiyor haliyle. Ben aldatacak adam degilim aldatani da sikerim kizarim yani.

4- Kufurde azaltmaya gittik cunku genele karsi saygisizlikti, konular boyl edevam eder.

5- Bu niye boyle ya, Tayfunlar hic boyle degildi diyeceginize neden boyle dusunuyorsun diye sorun. Kendi kendinize yargi koymayin koysanizda bana sormadan bana belirtmeyin. 

Sinavim var kaciyorum

No comments:

Post a Comment