Monday, September 9, 2013

Pisman miyim?

  Yani pisman oluyorum tabi de en azindan pisman olabilicek seyler yasiyorum. Karsi cinsle yasananlar disinda genelde pismanliklar guzel seyler. O yuzden guzel de oldu yani gelmek, ama eminolun ki Turkiye de daha dogrusu Bilkentte okumak cok daha guzel. Bilkentin tek eksigi kizlarin odaya girememesi. Burdaki ev sistemi Bikentte olsa hayat cok daha guzel olabilir.
  Amerikalilar cok farkli ya, ama guzel bi farklilik degil yani. Belki ben daha kolektivist oldugum icindir. Bana bireyselcilik hos gelmez. Milli ve dini duygular onemlidir benim icin o bence burda pek yok. Karisik buralar, dini ne ou bile anlamis degilim. Bir ulkenin dini olur mu? Ulkenin degil ama kulturunun olur yani. Turkiyede Islam kulturunu gorebilmek guzel, amerikada o kultur yok. Belirli bi kultur yok yani. Izmir de biraz oyle aslinda.
  Bu arada site actim, girin :)

No comments:

Post a Comment