Monday, September 23, 2013

Arada geliyolar

  Bugun de o hey hey li gelenli gunner. hey hey derken guzel anlamda kotulu anlamda. Bastilar yine. Buradaki amacimi bulamiyorum, derslere mi bakmak lazim, gezmek mi lazim, amerikan yasantisini mi yasamak lazim,.... Ohoo gidiyo daha. yani amerikan yasantisini yasiyom hafif yemegidir televizyonudur, HIMIYM izledim biraz once son sezonun ilk bolumunu hostu, Emmyleri izledim mesela tam zamaninda guzeldi. Dersler bastiriyo hafif hic bisey yapmadigimdan. Oturuyorum yapiyim diye olmuyo, neyse. Simdi gezmek istiyorum da ama zor da geliyo 6-7 saat ucus mu olur be haci zor geliyo. burdan o gulen sari kafalardan koyamamak hos olmuyo. Neyse gencler arada arayin sorun, arkadasim yok o da guzel olmuyo. Yani tandiilar vakit gecirdiklerim var da, arkadasim da var aslinda ama hadi diye arayabilcegim biri yok.

No comments:

Post a Comment