Sunday, September 1, 2013

Olmus buralara ugramayali

  Yani ugruyordum da yazi yazmayali olmus. Yazima Turkklerin temizliginden baslamak istiyorum. Ben sahsen kendie cok temiz bir insan demizdim. Yani temizim de beni tanimlayan seylerden degildir, ta ki baska uyrukulu insanlarla kalana kadar. Oncelikle mumkunse hayatiniza ispanyolca konusan insan sokmayin, sokarsaniz tek gecelik bayan olsun o kadar. Ben boyle gamsiz insanlar gormedim. Uzak durum derim. Bir insan neden bir tavayi yikamadan yikamaya kullanir anlamiyorum. Bizim tek problemimiz ozguvensizligimiz. Turkuz diye mutlu olacagima ille birine yamaniyoruz. Dunya turk olmasin da, Turkler Tuklugunun zevkini cikarsin. TTZC!!!
  Size bahsedecegim MUHIM bir konu var. Hastayim. Nerde benim guzel bilkentimin saglik merkezi, mumla ariyorum. Amerikanin kapitalist sustemi en cok sagliktan vuruyor haberiniz olsun. Amerikadan cok sey beklmeyin, onlarda insan bizde insaniz. Bizde yiyoruz, onlarda siciyo yani. Hatta onlarda taharet muslugu olmamasi bizim onlardan en az 4-5 yuzyil onde oldugumuzun bir gostergesidir.
  Gecenlerde erkeklerle muhabbet ettikde ozlemisim. Erkegin muhabbeti iyi ya.Fark etmiyo turk erkeginin muhabbeti genelde iyi. Kizlarda herkeste ayni seyi bulabildigimi soyleyemem. Ben kop kop sevmiyorum, bana koy yeri lazim galiba. Kitaplarla dolu bir koy evim olsa, hem ogrenir hem yasarim. Ha yanimda bi de sevdigim olsun, o kadar.

                                                                         Evliya da olmayin ama cok da istmeyin, sakinlik guzel.

No comments:

Post a Comment