Saturday, October 5, 2013

Yemek yeme sanati

  Bizim okulda couch restaurants diye food court havasinda bi yer var icinde 10 tane restoran falan var. Hafta sonlar 11-7 arasi 11$ girip iceride ne istersen yiyebiliyosun, e ben de bunu degerlendirdim. Iste bugun yediklerim.

Cornflex il kahvaltilik basladim. Lucky Charms favorimdi.



Kahvalti sonrasin BBQ burger ile yemege basladim.




Sonrasinda guzel bir et.


Sonrasinda biraz atistirmalik.



E biraz da saglikli beslenelim.


Sonrasinda tatli, bu bitiste de oldu kahve de vardi ama fotoraf cekmedim.

 


Sonra Oklahoma maci baslayinca biraz mac ortamina girdim.



Yemek guzeldi ama cok sikiliyorum neden bilmiyorum basiyo buralar.

Ilk gunlerdeki gibi guzel yazmiyorum ama yazamiyorum. Acili insanlar guzel yazabiliyo ama mutsuzlar degil galiba.




No comments:

Post a Comment